Warunki udzielania teleporad:
- Teleporady dla naszych Pacjetów odbywają się na bieżąco, pod numerami telefonów wskazanymi na stronie głównej niniejszej witryny.
- Teleporady odbywają się za pośrednictwem telefonów z możliwością przesyłania danych (np. zdjęć i plików).
- W przypadku potrzeby umówienia się na konkretny termin wizyty w ramach teleporady, uprzejmie prosimy o skontaktowanie się Pacjenta z Przychodnią i zarejestrowanie się telefoniczne, bądź przy wykorzystaniu kalendarza on-line.
- W razie niemożliwości zrealizowania teleporady na bieżąco, personel medyczny oddzwoni do Pacjenta niezwłocznie.
- W każdym przypadku niemożliwości skontakowania się z Pacjentem, personel medyczny podejmie próbę kontaktu z Pacjentem co najmniej trzykrotnie, w odstępie nie którszym niż 5 minut, w celu udzielenia teleporady.
- W przypadku, co najmniej trzykrotnego bezskutecznego kontaktu z Pacjentem, o którym mowa powyżej, wizyta w ramach teleporady zostanie anulowana.
- Pacjent może zawsze umówić się na wizytę w ramach teleporady po raz kolejny lub skorzystać z możliwości udzielenia świadczenia w ramach teleporady na bieżąco, w godzinach otwarcia Przychodni.
- W przypadku, gdy z uwagi na stan zdrowia Pacjenta świadczenie zdrowotne nie jest możliwe do zrealizowanie w formie teleporady, Pacjent ma możliwość skorzystania ze świadczenia opieki zdrowotnej udzielonej w bezporśrednim kontakcie z lekarzem. Lekarz w porozumieniu z Pacjentem lub jego opiekunem ustawowym, ustali termin skorzystania z wizyty w bezpośrednim kontakcie z Pacjentem.
Więcej informacji:
https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU20200001395/O/D20201395.pdf